Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Ціна доставка від 45
- Доставка не менше 5 днів, у святкові дні більше тижня. Можливість відстежувати посилку перевізником не надається. Буде повідомлено про прибуття посилки.
- г. Одесса, Александровский проспект 27
Способи оплати
- включає комісію в розмірі 2% від суми грошей (або від вартості товару) + 20 грн + послуги доставки. У середньому 70 грн за посилку (залежить від тарифів Нової Пошти). Відправлення: Передача вашого замовлення на Нову Пошту протягом 1-3 днів залежить від завантаженості магазину. Також від швидкості підтвердження замовлення покупцем. Доступна відправка в інші країни - уточнювати телеграм/вайбер або за дзвінком. У зв'язку з великою кількістю несумлінних покупців при замовленні товару понад 1 000 грн у нашому магазині потрібна передоплата в сумі 200 грн.
Гарантія:
У разі виявлення недоліків, браку або грубої невідповідності заявленим характеристикам товару - наш магазин зобов'язується зробити гарантійну заміну товару або повернення сплачених коштів протягом 14 днів з дня покупки виробу, або більший період, зазначений у картці товару.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
- природне зношування або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого поводження або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- поломку в результаті втручання в конструкцію або самостійного ремонту;
- товар котрий використовувався не по інструкції
Товари, які не підлягають обміну та поверненню:
Продовольчі товари, контактні лінзи, предмети сангігієни, швейні та трикотажні вироби, дитячі іграшки, панчішно-шкарпеткові вироби,
Повний перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну та поверненню, дивіться у ст. 9 Закону "Про захист прав споживачів".
Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
- природне зношування або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого поводження або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- поломку в результаті втручання в конструкцію або самостійного ремонту;
- товар котрий використовувався не по інструкції
Товари, які не підлягають обміну та поверненню:
Продовольчі товари, контактні лінзи, предмети сангігієни, швейні та трикотажні вироби, дитячі іграшки, панчішно-шкарпеткові вироби,
Повний перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну та поверненню, дивіться у ст. 9 Закону "Про захист прав споживачів".