Кошик
7148 відгуків
+380 (63) 803-00-50
Олександривський проспект 27, Одеса, Україна
Кошик
Yorokobi

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Якщо товар Вам не підійшов або не сподобався, Ви можете здійснити його обмін або повернення протягом 14 днів з дня фактичної купівлі, відповідно до законодавства України. Товар який має сліди використання, що втратив товарний вигляд, а також у разі відсутності бірок, оригінальної упаковки - поверненню не підлягає. Також не підлягають поверненню товари продовольчої групи, панчішно-шкарпеткові вироби, предмети особистої гігієни (на типу масок) та білизна. Доставка повернень з відділення пошти у випадку якщо товар не підійшов або не сподобався, здійснюється за рахунок покупця. Повернення коштів здійснюється після отримання товару магазином. При отриманні товару поштою: Перевіряйте комплектацію, цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень безпосередньо у відділенні Нової пошти та Укрпошти. Ми відповідаємо за якість нашого товару, але не відповідаємо за транспортування. Це гарантує позитивне вирішення ситуацій, в яких товар був пошкоджений транспортною компанією. У випадку отримання товару через поштомат та виявлення пошкоджень - відразу ж на місці робіть фото-відео фіксацію товару і негайно надсилайте скаргу до транспортувальної компанії. Ми не несемо відповідальності за товар, який не був перевірений на наявність механічних пошкоджень або відсутність частин безпосередньо при отриманні у відділенні. У разі виявлення некомплекту або пошкоджень Ви маєте право не оплачувати товар та відмовитись від його отримання. Також Ви можете зателефонувати за номерами вказаних на нашому сайті і ми допоможемо вирішити проблему. При надсиланні товару покупцю ми проводимо повторну перевірку якості. Якщо Ви виявили дефекти, істотні недоліки, недоукомплектацію - обмін товару або повернення грошових середовищ проводиться після прибуття товару до магазину згідно із Законом України про захист прав споживача. Зворотня доставка в цьому випадку відбувається за рахунок нашого магазину.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner